Patogi siuntų gabenimo paslauga už optimalią kainą!


  • Greitas susisiekimas ir aptarnavimas
  • Nemokamas 120 € siuntos draudimas
  • Galimybė sekti siuntos buvimo vietą visą parą

eSiuntimas pasirūpins Jūsų siunta

ESIUNTIMAS pasirūpins Jūsų siuntos greitu pristatymu nuo durų iki durų visame pasaulyje. Patogi platforma, kuri sutaupys Jūsų laiką ir kaštus. Mūsų įmonės strategija – pasiūlyti klientams optimalius siuntų gabenimo sprendimus už priimtiną kainą. Siūlome tik stipriausius tarptautinius vežėjus ir patikimus kvalifikuotus darbuotojus, kurie sudės visas pastangas Jūsų “siuntinių pasaulio” norams įgyvendinti.

Jūsų siuntos pristatymas nuo durų iki durų visame pasaulyje

Ši platforma sukurta Jums, kad galėtumėte greitai ir patogiai išsiųsti siuntą neišėjus iš namų. Esiuntimas pasirūpins, kad Jums nereiktų vežti siuntas į „PICK UP“ taškus, laukti eilėse ar nežinoti kiek kainuos pristatymas. Atsikratykite šiais rūpesčiais patikėdami siuntas esiuntimas komandai!

Paprasta ir patogu

Tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims galime pasiūlyti patrauklias siuntų siuntimo kainas be jokių sutarčių.

Mes padėsime Jums sutaupyti ir pasirūpinsime greitu siuntos pristatymu.

Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu gauti mokėjimo atidėjimą už suteiktas siuntų pervežimo paslaugas?

Mokėjimo atidėjimas taikomas tik verslo klientams. Susisiekite su mumis: info@esiuntimas.lt arba skambindami telefono numeriu: +37061612444.

Koks maksimalus leistinas svoris siuntų pervežimui?

Kurjeriai taiko siuntos svorio ir matmenų apribojimus. Apribojimus matysite suvedus užsakymo platformoje informaciją ir gavus skirtingus vežėjų pasiūlymus. Užveskite pelę ant klaustuko ir matysite detalesnę informaciją.

Ar būtina nurodyti siuntos vertę?

Siuntos vertę nurodyti būtina. Siųsdami į trečias šalis, gali būti taikomi papildomi mokesčiai. Taip pat siuntos praradimo ar sugadinimo atveju tiksli siuntos vertė palengvins kompensacijai apskaičiuoti.

Kas nutiks jeigu blogai užpildysite sąskaitą muitinei?

Jeigu muitinėje nustatoma, kad pakuotėje yra skirtingos prekės nei buvo nurodyta aprašyme arba blogai nurodyta siuntimo priežastis, gali būti taikomi papildomi mokesčiai arba gali būti sugrąžinta siuntą atgal siuntėjui.

Ar įmanoma anuliuoti užsakymą?

Paslaugos anuliavimas apmokestinamas 4.5 Eur suma. Norint atšaukti užsakymą kreipkitės į esiuntimas.lt personalą el. paštu: info@esiuntimas.lt arba telefonais: +370 (680) 29692; +370 (616) 12444.

Kur rasti siuntos dokumentus?

Siuntos dokumentai po atlikto užsakymo nukeliaus į Jūsų nurodytą el. paštą. Negavus siuntos lipduko ilgiau kaip vieną valandą, kreipkitės el. paštu: info@esiuntimas.lt arba telefonais: +370 (680) 29692; +370 (616) 12444.

Ar būtina siuntos lipdukus užklijuoti ant pakuotės?

Siuntos lipdukus būtina užklijuoti saugiai ir aiškiai matomoje pakuotės vietoje. Jūsų siunta gali nukeliauti didelį atstumą, todėl siuntos lipdukas tarsi pasas, kuris padeda siuntai saugiai pasiekti gavėją.

Ką reiškia vežėjo atsakomybė?

Jeigu Jūsų siunta buvo pažeista ar dingo dėl vežėjų kaltės, pagal Varšuvos Monrealio konvenciją Jums gali priklausyti siuntos svorio kompensacija. Daugiau skaitykite skiltyje “Vežėjo atsakomybė”.

Kada vėliausiai galiu užsakyti siuntos pervežimo paslaugą ir tikėtis kurjerio atvykimo tą pačią dieną?

Siuntos užsakymą rekomenduojame pateikti iki 11:30 val., jeigu siuntos paėmimas nurodytas rajonuose, kaimeliuose, užmiestyje. Pagrindiniuose Lietuvos miestuose rekomenduojame pateikti iki 14.30 val. Užsakius vėliau, siuntos paėmimas gali būti nukeltas kitai darbo dienai.

Kaip galiu apmokėti už paslaugas?

Už paslaugas galite apmokėti saugiai Jums patogiu būdu per Paysera, SEB, Luminor, Swedbank, Danske Bankas, PayPal.

Nesulaukiu kurjerio, ką reikėtų daryti?

Dėl pateikto užsakymo kreipkitės el. paštu: info@esiuntimas.lt arba telefonais: +370 (680) 29692; +370 (616) 12444 darbo dienomis (8:00 – 17:00). Personalas suteiks Jums visą reikalingą informaciją.

Siunta vėluoja, ką reikėtų daryti?

Dėl vėlavimo priežasties rekomenduojame susisiekti el. paštu: info@esiuntimas.lt arba telefonais: +370 (680) 29692; +370 (616) 12444 darbo dienomis (8:00 – 17:00). Personalas suteiks Jums visą reikalingą informaciją.

Ar galiu kurjeriui atsiskaityti už suteiktas paslaugas?

Šis atsiskaitymo būdas neteikiamas. Atsiskaityti už paslaugas galite tik per Paysera, SEB, Luminor, Swedbank, Danske Bankas, PayPal arba užsukdami į eSiuntimas.lt būstinę.

Ar paimta siunta bus pasverta ir pamatuota?

Kurjeriui atvykus siunta nebus pasverta ir pamatuota. Šį procedūra bus atlikta terminale.

Ar galiu siuntą pats pristatyti į “PICK UP” tašką?

Taip, siuntas patys galite nuvežti į nurodytus surinkimo punktus. Prieš tai būtinai įsitikinkite ar po atlikto užsakymo visi duomenys buvo suvesti teisingai. Atsispausdinkite siuntos lipduką ir užklijuokite ją gerai matomoje pakuotės vietoje.

Ar kurjeris gali siuntą pristatyti savaitgalį?

Taip, dalis vežėjų pristato siuntas šeštadienį, tačiau nevykdo siuntų surinkimo paslaugos. Daugiau informacijos apie pristatymo įkainius savaitgalį ir kitas panašias paslaugas teikiame el. paštu: info@esiuntimas.lt.

Ar galima pakeisti paėmimo adresą?

Taip, Jums tik reikia susisiekti el. paštu: info@esiuntimas.lt arba telefonais: +370 (680) 29692; +37061612444 ir personalas atliks visus reikalingus veiksmus. Ši paslauga apmokestinama 3 eurais.

Ar privaloma atsispausdinti siuntos lipduką?

Siuntos lipduką atsispausdinti privaloma, kitu atveju kurjeris gali nepriimti siuntos arba įvesti rankiniu būdu. Ši paslauga apmokestinama 2 eurais.

Pretenzijos pateikimas

Siuntos apgadinimo ar praradimo atveju pretenzijos turi būti pateiktos per 10 darbo dienų nuo pristatymo dienos. Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti anuliuotos.

Ar papildomai galiu apdrausti siuntą?

Jūsų siuntai taikomas standartinis 120 Eur draudimas. Pilnam siuntos apdraudimui ir įkainių informacijai kreipkitės į personalą el paštu: info@esiuntimas.lt.

Pretenzijos terminas

Siuntos apgadinimo ar praradimo atveju pretenzijos turi būti pateiktos per 10 darbo dienų nuo pristatymo dienos. Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti anuliuotos.

Kur galiu matyti sąskaitas už siuntimo paslaugas?

Sąskaitas galite matyti savo paskyroje prisijungus. Po bent vieno atlikto užsakymo Jūsų paskyroje atsiras sąskaitų skiltis, kurioje galėsite sekti visas sąskaitas už atliktas paslaugas.

Ar galiu prašyti sąskaitos pateikiant kitos įmonės rekvizitus?

Prisijungus prie “Mano paskyros” galite keisti rekvizitų informaciją ir po atlikto užsakymo gausite sąskaitą su kitos įmonės ar fizinio asmens rekvizitais. Kitu atveju rašykite personalui į el. paštą: info@esiuntimas.lt.

Ar greitieji kurjeriai susisiekia prieš atvykimą?

Kurjeris susisieks su Jumis prieš paimdamas siuntą iš Jūsų. Tai daroma, kad viskas vyktų sklandžiai ir operatyviai.

Jeigu užsakiau siuntimo paslaugą vėliau nei 15:00 valandą, ar dar galiu tikėtis kurjerio skambučio ir siuntos paėmimo tą pačią dieną?

Ne. Tokiu atveju siūlome siuntą nuvežti Jums patiems iki artimiausio siuntų surinkimo punkto darbo dienomis iki 19:00 valandos.

Kiek laiko nagrinėjama pretenzija dėl siuntos praradimo ar apgadinimo?

Esiuntimas.lt stengiasi kaip įmanoma greičiau išnagrinėti visas pretenzijas ir pateikti klientui atsakymą per 15 kalendorinių dienų arba informuoti apie pretenzijos eigą.

Ką turėčiau žinoti apie importą?

Jums reikia žinoti ar bus taikomi šie mokesčiai: PVM, muito, ir/ar kiti mokesčiai, jeigu Jūsų siunta siunčiama iš trečiujų šalių, ES nepriklausančios šalies. Detalesnė informacija pateikiama Lietuvos Muitinėje.

Siuntos paėmimas iš užsienio?

Klientai gali užsakyti siuntų pervežimą iš užsienio į Lietuvą. Užsakydami importo paslaugą būtinai nurodykite tikslius siuntos svorio, matmenų bei adreso duomenis tam, kad siuntos paėmimas ir pristatymas įvyktų sklandžiai ir tai Jums nekainuotų papildomai.